Super Kawaii Cute Cat Kaoani

sobota, 21 maja 2016

Kawaii or not kawaii???


3 komentarze:

  1. Wszystkie piosenki opisujące Sumiko Hiyoshi XDD Zwłaszcza trzecia od góry; moja droga Hiyoshi przygotuj się na ten piątek, bo mam szalony plan Huehue :D Dla mnie so kawaii są 3 pierwsze piosenki *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dostałam cukrzycy...JESTEŚ Z TEGO DUMNA?!! Ty naprawdę chcesz żebym umarła ;__; nie dość,że piosenki to jeszcze mnie straszysz...już czuję,że nie przeżyje piątku ;______;

      Usuń
  2. +Sumiko Hiyoshi. Spokojnie zostały Ci tylko dwa dni :) I o LOL ty żyjesz xd (w sensie, że Cię tu długo nie było, a nie przez te kawaii song), chciałam użyć innego tutaj słowa, ale za dużo skojarzeń będzie, więc wszystko co bym teraz napisała to by twoja wyobraźnia przetworzyła na niestworzone rzeczy 🐧 ʕ•ᴥ•ʔ 🐧

    OdpowiedzUsuń