Super Kawaii Cute Cat Kaoani

czwartek, 5 maja 2016

Sachiko Shinozaki

Corpse Party
Sachiko Shinozaki (篠崎サチ) jest główną antagonistą Corpse Party. Znana jest również jako dziewczyna w czerwonej sukience.
   Sachiko jest młodą dziewczynę o  normalnej posturze, z długimi czarnymi włosami i grzywką, które pokrywają jej twarz. Nosi poszarpaną czerwoną sukienkę. Kiedy jest zaspokojona, jej strój się zmienia. Jej włosy stają się krótsze, dzięki czemu można zobaczyć więcej jej twarzy, odsłaniając czarne oczy. Przed tym jak stała się yangire Sachiko nosiła białą suknię.
    Podczas gdy jeszcze żyła, Sachiko wydawała się być raczej nieśmiała i postrzegana jako odludek. W Corpse Party, stwierdza się, że nie miała żadnych przyjaciół, a na swój czas towarzyski nie poświęca zbyt wiele. Kochała  bardzo swoją matkę, a jej śmierć rozwścieczyła tak Sachiko, przez co stała się mściwym duchem. W środku jest złowieszcza i mordercza. Zabijanie i torturowanie ludzi, zarówno fizycznie jak i psychicznie, jest dla niej źródłem zabawy i radości. Czasami bawi się ze swoimi ofiarami, udaje, że im pomaga, by zostać ich przyjacielem, żeby później ich zabić.
Towarzyszy zwykle Yoshikazu Yanagihori , który przynosi jej pułapki dla ofiar. Zaczęła od zatrzymywania dzieci w szkole, by zadowolić swoją matkę, ale w końcu to się stało jej jedynym źródłem rozrywki.

Ciekawostki

  • Shinozaki jest uderzająco podobna w wyglądzie do Alma Wade (postać dziecięca) z gry F.E.A.R oraz fakt, że oba są mściwymi duchami;
  • W grze Corpse Party -THE ANTHOLOGY- Sachiko no Ren'ai Yūgi ♥ Hysteric Birthday 2U, ulubioną liczbą Sachiko jest 427. To dlatego, że liczba ta może być odczytana jako "Shinina", skrót od "Zgiń(umrzyj), proszę."
  • W  Mandze Corpse Party BloodCovered, Sachiko oczyszcza się za pomocą czarnej magii, która została opisana w pamiętniku Yoshi;

9 komentarzy:

  1. Więc tak po pierwsze zabraniam Ci tego oglądać +Sumiko Hiyoshi XD, po drugie ona ma misio-kotka *O*, a po trzecie wcale, ale to wcale w przedostatnim zdjęciu nie trzyma oka ._. (w ogóle skąd wam taki pomysł mógłby wam przyjść do głowy .o.~ to jest żelek XD).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehem...za późno XD Pragnę Misio-Kotka ;__; mogę jednego? Ten żelek był powodem moich koszmarów...KOCHANY ŻELEK </3

      Usuń
    2. +Sumiko Hiyoshi. Tak na pewno na 100% kupię Ci wielkiego misio-kota (w domu Ci się nie zmieści nawet)na kolejne urodziny ʕ•ᴥ•ʔ -___- Ale co możesz jednego? Misio-kotka czy żelka? I przez Ciebie zgłodniałam i mam ochotę na żelki(akurat mam, a na opakowaniu był neko)xd. I dlaczego takie rzeczy oglądasz człowieku, nie poczekasz na mnie jak to wszystko nadrobię? ;__; W ogóle ostatnio robiłam birthday game i wyszło mi,że miałam walkę ze słodkim kotkiem, najlepszym przyjacielem Twojej mamy to Eminem, Twój tata walczył z przestępcą obok kalmarów, a Ty: YOU KILLED MARIO *O* jak mogłaś :(

      Usuń
    3. YaY misio-kot <3 em..jak to jednego?? Dlaczego każesz mi wybierać? ;__; Oglądam bo jest krew .__. i wolałam nie niszczyć Ci życia tylko poczekać aż sama je sb zniszczysz ;D NIEEE to nie ja go zabiłam ;__; WROBIONO MNIE D;

      Usuń
    4. +Sumiko Hiyoshi. Ja Ci nie karze wybierać, napisałaś: "Mogę jednego?", a ja się tylko zapytałam co możesz jednego miso-kota czy żelka? (bo nie wiem o co Ci chodziło xd). Jasne... to pewnie ten przestępca go zabił (ten, z którym Twój dad walczył xd). Może dlatego z nim walczył, bo wiedział, że chce Cię wrobić i chciał Cię obronić O_o, ale niestety w kolejnej birthday game jest tak: Byłaś niewolnikiem Mario, więc masz motyw :D

      Usuń
  2. Jeszcze jedno jak ktoś znajdzie Sumiko Hiyoshi (bo zapadła się pod ziemię, lub dorwał ją Kossakowki z Szy-szym, albo prawdopodobnie zły Franek zabrał jej internet, jeszcze bardziej prawdopodobne jest to, że Stefan nie daje jej dostępu do komputera xd)to będzie fajnie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIESPODZIANKA znalazłam się sama <3 co dostanę w nagrodę? :D i niestety był to Stefan...użył swojej najsilniejszej broni słodkości i nie było ucieczki D:

      Usuń
    2. +Sumiko Hiyoshi. Co za Stefan z tego Stefana xd. W nagrodę dostaniesz [jak zdążę kawaii list] oraz post for you z yandere boy *o* (trudno ich znaleźć) i 桂言葉, czyli ładną dziewczyną ze szkolnych dni("Ona zabrała mi mojego chłopaka, a ja jej zabrałam głowę[świetny mem]):p. Jeszcze jak zdążymy, to dam Ci hajs na benzynę :D

      Usuń
    3. Kawaii list i post z yandere boy...TYLE WYGRAĆ XDDDDDD dzięki <3 Tak świetny mem XDD na benzynę? o.O aż się boje spytać po co mi benzyna .__.

      Usuń